2011-12-15

Txikitasunetik handitasunera!

Bizitza erraza zen uneetara bueltatu nahi dut. Nekien guztia koloreak, gehiketak eta ipuin magikoak ziren garaira. Bizitzan gerta zitzaidakeen gauzarik txarrena nire pilota kendua izatea edo taldeko partaidea izateko azken aukeratua izatea
Mundua justua dela pentsatu nahi dut. Munduko pertsona guztiak onak direla eta inbidiak ez duela pertsonen bihotzetan agintzen.
Pailazoez eta euren lelokeriez disfruta nahi dut.
Gau osoa itzarrik itxaron nahi dut Perez Sagua noiz agertuko zen unearen zain.
Gurasoak super heroi moduan ikusi nahi ditut berriro. Nire gurasoak egunero besarkatu nahi ditut eta euren sorbaldetan negar egin, betirako nirekin egongo direla pentsatzen.
Euriaren azpian egon nahi dut, gaixorik ipiniko naizen pentsamenduaren beldur barik, euri putzuetan plisti-plasta ibiltzea nor bustitzen dudan kontuan hartu gabe.
Paperezko itsasontziak errekan abiatzen ikusi nahi ditut, noraezean, eta harriak uretara bota nahi ditut eraztunak sortuz; soilik momentu batez baldin bada ere, erraztasuna pairatzeko.
Eguna bizi nahi dut azkena izango balitz moduan, biharko egunean berriz heldua izateko.

Dena posiblea dela pentsatu nahi dut, txikitasunetik handitasunera...

No hay comentarios:

Publicar un comentario